Meeting apa?, Pendedahan pertemuan anggota parlimen di rumah Azmin

Share
HTML-code
  • Published: 19 November 2019
  • Paparan Sekilas Fakta 19 November 2019:

    1 Meeting apa? - Azmin Ali
    2 H20 nafi rancang pertemuan anggota parlimen di rumah Azmin
    3 Pertemuan rahsia sekiranya berlaku undi tidak percaya kepada Tun
    4 Azmin perlu beri penjelasan
    5 Respon pemimpin parti dan anggota parlimen isu mesyuarat Azmin

Comments • 517

  • Reza Reza
    Reza Reza  15 hours back

    Org tu datang uma azmin pasal azmin dah jdi menteri skg ni.. dan dia pun baik dgn orang menteri bn tu smua..so ape maslahnye..pkatan hrapan kan baru je amik alih kerjaan skg nie.. besela..bnde baru..

    • james chow repojb
      james chow repojb  2 days back

      lokman ni mmg mulut jubur..mkn nasi guna jubur dan berak guna mulut..hairan ini manusia atau syaitan..bertopengkan manusia,hati busuk dari tahi dan otaknya penu dgn ulat mayat..malah lebih sial dari jamal dulu..buat fitnah/reka cerita terbalik dgn kenyataan/menghasut rakyat/batu api dan sanggup mkn ulat demi mendapatkan wang..tak malu dan tak tengok cermin punya kutu gemuk..penuh dgn najis gemuknya..

      • A.R.K Branch
        A.R.K Branch  5 days back

        Lokman.Tolong diam dan nyah dari UMNO sebab ramai x suka u...jangan bg orang anggap UMNO pelihara gangster mcm Jamal dan x berubah seperti dulu

        • JannatulHidayah Official

          Bodoh lokman ni, habis kau dulu pon duduk bwah mahathir masa dia umno dulu. Jgn jadi duri dalam daging anjing

          • my life awesome
            my life awesome  1 weeks back

            Ini rasis..patut cina pun meeting jgk...mcm mana mau take over mesia...cina mesti rule

            • isham87
              isham87  1 weeks back

              pala otak lobak man tun hussin kena preasure dgn atok hahahah THO pilih atok

              • zaiham mohamed
                zaiham mohamed  1 weeks back

                Berambusla kau azmin...xguna la kau...lahanat

                • Hj Faisal Ismail
                  Hj Faisal Ismail  1 weeks back

                  Buang je Azmin ni Zuraida

                  • Nordin Chik
                    Nordin Chik  1 weeks back

                    Lokman ni org Najib..masih tak sedar yg Najib tu punca kekalahan teruk BN pd PRU lepas...saya penyokong PAS tetapi Sya tidak pernah menyokong Najib lagi..berilah peluang kpd Mat Hassan mengemudi UMNO dan BN.. Najib dizalimi? Lokman sudah2 lah mengelirukan rakyat berdosa besar kamu.. cukuplah kamu pun dah kaya dan senang semasa Najib memimpin dulu.. kemenangan BN di Pilihanraya kecil bukan sbb Najib tetapi sebab kelemahan kerajaan PH sekarang.. marilah kita bermuafakat bersama PAS, UMNO dan lain2 komponen BN..tetapi jangan lah naikkan kembali Najib.. cukuplah dgn kepimpinan dia yg ikut cakap bini tu..saya tahu Najib boleh tabur wang pada rakyat jika menang PRU15 nti tetapi sampai bila jika kepimpinan lemah dan membazir tak mustahil lepas tu BN jatuh kembali..skrip yg sama..so lupakanlah Najib wahai Lokman..dia dah menang Oscar dh.. bagilah org lain pulak..takde hebat mana pun kepimpinan Najib ni.. biarlah kau dpt bebaskan Najib dari hukuman penjara tetapi utk letak kembali Najib sbg PM...saya rasa kamu yg bercita-cita tinggi...

                    • Siti  Radzian
                      Siti Radzian  1 weeks back

                      Azmin dh terdesak.. Nak tubuh kerajaan baru sbb kes semburit.. Tgok adik beradik dia pun dah cukup. Najib sepupu Hishamuddin besan Azmin. Semuanya penjahat dlm negara

                      • Ida Noordin
                        Ida Noordin  1 weeks back

                        Tun guna kan Azmin je..Yg bodoh azmin kianat pada parti...rugi lah azmin jadi macaai atok...

                        • khairol anuar mohd sabri

                          Diam ar lokman.

                          • untuk komen
                            untuk komen  1 weeks back

                            meeting sailang-menyailang

                            • coryza91
                              coryza91  1 weeks back

                              Azmin you better resign! You are full of scandals!

                              • Mohamad rahmat
                                Mohamad rahmat  1 weeks back

                                Apa maksud lukman najib dizalimi. Adakah najib tidak terlibat dgn penyelewengan 1mdb? Adakah ini kepercayaan ahli2 umno?

                                • dD ASS
                                  dD ASS  1 weeks back

                                  Anuar tu sembang je pandai.. tg.piai pon die xde bantu apa.. DAP pon xde buat apa.. pandai sembang dan salahkan org aje dieorg ni.. Sebok nk JD PM nuar ni..

                                  • dD ASS
                                    dD ASS  1 weeks back

                                    #PHdap #Lainkalilah

                                    • eric Kok
                                      eric Kok  1 weeks back

                                      Penipu , macam rakyat bodoh kau kau

                                      • Uriah Heep
                                        Uriah Heep  1 weeks back

                                        Si badak lobak nih, cakapan dia tak boleh dipercayai....suka main serkap jarang....paku dulang, paku serpeh......org mcm dia pon, parti masih simpan.....cancer tahap 4.....😂😂😂😂😂

                                        • Ruhayati Hamid
                                          Ruhayati Hamid  2 weeks back

                                          Lokman... anda Bantu, sokong boss anda... Najib Razak...sdg hampir lemas... 1MDB memang wujud...Shafee sdg berfikir mcm mane nk main kata kata utk tunjuk Puan Salwani saolah2 bersalah ...itu memang cara hidup peguam Bela utk anak guamnya...Cari salah saksi pendakwa....weiii Lokman anda Pon loyar tentu mklum mainan begini....mcmne eikk anda nk cakap sorry pd Kita semua rakyat Malaysia perangai Batu api anda selama ini.

                                          • Han
                                            Han  2 weeks back

                                            Aku nak tau jgak ape kluar dri mlut lokman ni.klu mthir nuar dan smuanye tak boleh jdi pm.sape nak jdi.die ke?drpd Nuar jdi pm lbih elok skit mhtir.bgi hbis smpai spggal.kmudian undilah lg.

                                            • hanin hanin
                                              hanin hanin  2 weeks back

                                              mulut cam janda meroyan

                                              • hanin hanin
                                                hanin hanin  2 weeks back

                                                senang 2 naik je lokman jadi pm

                                                • Syed Mansor
                                                  Syed Mansor  2 weeks back

                                                  Check check check it out.salam yo dari singapura.

                                                  • Naw Abd
                                                    Naw Abd  2 weeks back

                                                    Biasalah sanggat, bila kecewa ... gila kuasa menguasai diri

                                                    • Ayunie Abdullah
                                                      Ayunie Abdullah  2 weeks back

                                                      Azmin wajib di buang kalau tak ph akan kalah teruk pru akn datang.

                                                      • NQ
                                                        NQ  2 weeks back

                                                        Azmin troll baeeeek punya

                                                        • wak soden
                                                          wak soden  2 weeks back

                                                          Anwar.naik azmin kene tendang...🤣🤣

                                                          • Zack Mat Pendah
                                                            Zack Mat Pendah  2 weeks back

                                                            Meeting biasa. Bila larut malam - tarkite - tarkote tarkote. Bila larut malam.

                                                            • Muhammad rizuan
                                                              Muhammad rizuan  2 weeks back

                                                              Yb semburit ajak parti PH memasuki BN umno dan pas ikut jln depan DSAI tetap pm 8

                                                              • Supar Joee
                                                                Supar Joee  2 weeks back

                                                                Kau memandai2 je xnk....smua parti xnk tun xde pon...kau nie buat2 cite je..masa kau memerintah..xde plk org umno yg jahat...bila umno xmerintah..nie jahat la tu jahat la smua jahat...mahadir jahat..hisyamuddin jhat yg baik kau...gemok2..aaa...gemok2

                                                                • Celik Bahasa
                                                                  Celik Bahasa  2 weeks back

                                                                  Sedih.. Inilah politik melayu.

                                                                  • Daniel Izzry
                                                                    Daniel Izzry  2 weeks back

                                                                    Lokman ni ahli parlimen pun kalah. Ckp dgn tun pn tak beradap. Bodoh budak gemuk hitam ni

                                                                    • Ahmad Rasid
                                                                      Ahmad Rasid  2 weeks back

                                                                      Ayam menang kampong tergadai. Sahidan kassim oi.

                                                                      • Ahmad Rasid
                                                                        Ahmad Rasid  2 weeks back

                                                                        Hisamudin jadi barua kepada Mahadir. Kata lokman adam. DIA LOKLAM N ADAM JADI BARUA KEPADA NAJIB

                                                                        • u2sharp
                                                                          u2sharp  2 weeks back

                                                                          Ramai yg complain. Tapi inilah hakikat politik. Kalau mentaliti rakyat yg sokong parti tak kira apa dasar atau jenayah yg berlaku inilah peluang utk reconsider. Luaskan minda dan sedarlah perangai ahli2 politik. Kita harus kawal pemimpin bukan pemimpin kita.

                                                                          • Sariyah Adriana
                                                                            Sariyah Adriana  2 weeks back

                                                                            zuraidah mana... asyik azmin bagi statment...yb ampanggg diam sereiiiibu bahasa...hahahah

                                                                            • joe impact
                                                                              joe impact  2 weeks back

                                                                              Politic is Dirty

                                                                              • Khairul Faisal
                                                                                Khairul Faisal  2 weeks back

                                                                                Hakikatnya YG paling Barua Dan yg paling Celaka sebenarnya Lokman ni lah. Selagi Dalam Hati Dan perut tu Masih berbau busuk slagi itu lah namanya lokman ni. Dri hmpir setiap video dia dlm YouTube ni al kisahnya Sama Saja..DENGKI,IRI HATI,TIADA KEIKHLASAN DLL.. Itu pun kalau korang semua perasan..

                                                                                • Jeffry Jeff
                                                                                  Jeffry Jeff  2 weeks back

                                                                                  Kamu kalau tanding lagi mesti kalah Azmin bukan nak pulih kan ekonomi hanya penting kan kuasa rakyat nak maju kan malaysia bukan main belakang masok belakang tolong sedar apa kamu buat Azmi rakyat bukan di permain main kan

                                                                                  • amir ahmad channel
                                                                                    amir ahmad channel  2 weeks back

                                                                                    Sudah lah lokman Kau hisap kote jela

                                                                                    • aimsy -x
                                                                                      aimsy -x  2 weeks back

                                                                                      lokman anti mahathir manakala papagomo anti anuar hahaha..UMNO pening

                                                                                      • Chong Eu Cheng
                                                                                        Chong Eu Cheng  2 weeks back

                                                                                        *Bolehkah anda subscribe kpd channel saya? TQ. Dan satu lagi. Bolehkah saudara tonton video ni? --->* *https://www.youtube.com/channel/UCCcTchheI7g2MhL1iNBz66A?view_as=subscriber*
                                                                                        *https://www.youtube.com/channel/UCfIo9zSiwdtmvf6DPdxnURQ?view_as=subscriber*

                                                                                        • azhar 1 ramle
                                                                                          azhar 1 ramle  2 weeks back

                                                                                          Mesyuarat biasa dgn begitu ramai MP pembangkang di rumah beliau...
                                                                                          sedangkan beliau adalah Timb Presiden PKR

                                                                                          • yahya selamat
                                                                                            yahya selamat  2 weeks back

                                                                                            Pemimpin macam ni ke bak jadi pm.sibuk nak rebut jawatan. Bukan nak bela rakyat. Ular kepala dua.

                                                                                            • Zazhali Bahrom
                                                                                              Zazhali Bahrom  2 weeks back

                                                                                              Dulu lLokman barua Anwar tapi skrg barua Najib

                                                                                              • Xman Zzz
                                                                                                Xman Zzz  2 weeks back

                                                                                                Betul ka org BN geng dgan ph semburit jubor taik 💩 jangan jadi bodoh bangap laaaa

                                                                                                • Atiqah Rusli
                                                                                                  Atiqah Rusli  2 weeks back

                                                                                                  Hmmm Smell something fishy... 🤔🤔